Skocz do zawartości
Czat jest dostępny tylko dla zalogowanych użytkowników.
Emil

Liga Typera - Mini Lotto - Marzec 2019

Rekomendowane odpowiedzi

W tym wątku podajemy 5 liczb do gry Mini Lotto - liczby kwalifikujące się do ligi typera na miesiąc marzec. 

Liczby prosimy oddzielać przecinkiem. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

twojkwiat77 09,03,2019

01,16,17,25,37,48

By Emil,

Iwonka - proszę poprawić liczby. Wpisałaś 6 liczb zamiast 5.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Losowanie z dnia 10.03.2019 - 07, 10, 13, 21, 29

@twojkwiat77 [ LICZBY - 01,16,17,25,37,48 ] Łączna wygrana: 0,00 zł - ILOŚĆ TRAFIEŃ 0/5 - Punktów łącznie 0

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Losowanie z dnia 11.03.2019 - 03, 16, 20, 39, 42

@twojkwiat77 [ LICZBY - 01,16,17,25,37 ] Łączna wygrana: 0,00 zł - ILOŚĆ TRAFIEŃ 1/5 - Punktów łącznie 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Losowanie z dnia 12.03.2019 - 04, 09, 29, 36, 38

@twojkwiat77 [ LICZBY - 01,16,17,25,37 ] Łączna wygrana: 0,00 zł - ILOŚĆ TRAFIEŃ 0/5 - Punktów łącznie 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Losowanie z dnia 13.03.2019 - 10, 23, 24, 27, 29

@twojkwiat77 [ LICZBY - 01,16,17,25,37 ] Łączna wygrana: 0,00 zł - ILOŚĆ TRAFIEŃ 0/5 - Punktów łącznie 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez MrDominikku
      Witam,
      Wiem, że dla wielu temat może się wydać naiwny, ale z doświadczenia, które do tej pory zdobyłem, wiem, że algorytmy uczące mogą być bardzo pomocne w typowaniu licz w grach liczbowych. Problem z algorytmami jest taki, że aby z nich móc korzystać to trzeba mieć jako takie pojęcie o programowaniu. W tym przypadku Python, który zebrał rzesze zwolenników, ze względu na biblioteki do analizy danych i przewidywania rezultatów. Sam przeczytałem kilka książek, niezliczone artykuły o nadzorowanym i nienadzorowanym uczeniu or filmy na YT.
      Kiedy pisałem swój pierwszy model uczący się zauważyłem, że ogrom czasu jaki najwięcej mi poświęcał było nie puszczanie modelu przez algorytmy, a redagowanie kodu, żeby zaaplikować zmiany i dostosować tak model by wyniki była jak najbardziej rzetelne. Tutaj wyjaśnię, dla nie wtajemniczonych, że każdy algorytm nadzorowany dzieli stworzony model na dwie grupy próbek, próbki uczące się i próbki testowe(80:20 lub 70:30). Algorytm (jest ich kilka, każdy da inny wyniki) aplikuje swoje zasady do grupy próbek uczących się i gdy przebrnie przez wszystkie to zaczyna testować swoje typy wybierając próbki z grupy testowej. Jeśli uda mu się "zgadnąć" to da sobie jeden punkt, a jak nie to zero. Na sam koniec algorytm wyrzuca wyniki w formie procentów, które określają jak bardzo trafny był ów algorytm. Założenie jest takie, że dążymy do osiągnięcia wyniku 100%. Z góry zaznaczę, że w grach losowych osiągniecie takiego wyniku graniczy z cudem :P Algorytmy używane w medycynie czy ekonomi dają średni wyniki pomiędzy 95-99%.
      Tworząc model uczący się używałem wielu algorytmów (od liniowego po wektorów, aż po łączenie algorytmów). Większość dawała wynik pomiędzy 30-60%, ale algorytm losowych drzewek decyzyjnych (RandomForest) dał mi wysoki wyniki 80% trafności. To jest nadal mało, bo np. z 100000 próbek 20000 odpada i może się okazać, że nasza wymarzona "szóstka", będzie w tej grupie źle typowanych. Własnie w tym momencie postanowiłem stworzyć program, który w prosty i szybki sposób pomoże mi zarządzać moim modelem tzn. poprzez tworzenie, dodawanie lub odejmowanie cech (odnośnik do wiki ->> 
      Tylko zalogowany użytkownik może zobaczyć ukrytą zawartość.
      Proszę się zalogować lub zarejestrować. ). Im więcej "silnych" cech tym model da lepszy wyniki. Dlatego też zwracam się do forumowiczów, który mają dużo większe doświadczenie ode mnie (np @hibernatus), jakie cechy powinienem dodać do programu, które sprawią, że algorytm stwierdzi, że to na pewno ta próbka to nasza "szóstka" (marzenie ściętej głowy, ale zawsze byłem marzycielem :P). Jeśli ten temat nie wypali to będę dalej tworzyć program w zaciszu domowym i może kiedyś udostępnię jako open source na GitHubie.
      Każdy pomysł się przyda, bo może coś przeoczyłem, ale średnia arytmetyczna czy też delta dwóch liczb bo bardzo słabe cechy. Jako silną cechę mogę podać (najsilniejsza w moim modelu) podział liczb w lotka na trzy grupy
      Tylko zalogowany użytkownik może zobaczyć ukrytą zawartość.
      Proszę się zalogować lub zarejestrować.  (na dole artykułu). Przydzielenie każdej z liczb typowanych w losowaniu grupy np 1, 4, 7, 19, 33, 46 to 1, 1, 2, 1, 1, 3. Uprzedzę pytanie: czy udostępnię program? Tak, ale w chwili obecnej program jest oparty na skryptach, czyli nie posiada interfejsu użytkownika.
      Krytyka i feedback mile widziany :)
      EDIT: Program obsługuje tylko lotka 6 z 49, a w przyszłym etapie developmentu będzie obsługiwać wszystkie loterie w Polsce i na świecie jak również inne formy zakładów bukmacherskich. (piłka nożna, siatkówka, piłka ręczna)
    • Przez MrDominikku
      Czołem gracze!
      Może znajdzie się tutaj mniej lub bardziej wtajemniczony programista, który używa danych Lotto do typowania liczb w grach liczbowych Lotto. Mam taką sytuacje, że od jakiegoś czasu nie działa strona mbnet.pl, z której zazwyczaj pobierałem archiwalne wyniki lotka w formie pliki txt bądź xls. Strona jest nie aktywna, więc postanowiłem wziąć sprawy w swoje ręce i nie być zależnym od innych serwisów. Przeglądałem dokumentację programu Keniox i natrafiłem na sposób w jaki aktualizowane są wyniki w programie. Otóż jest tam wysyłane zapytanie query xml do strony lotto.pl.
      Zapytanie wygląda następująco
       
      Tylko zalogowany użytkownik może zobaczyć ukrytą zawartość.
      Proszę się zalogować lub zarejestrować. + str.format('data_losowania%5Bdate%5D={0}&op=&form_build_id={1}&form_id=lotto_wyszukaj_form', date.format("yyyy-mm-dd"), form) gdzie date to date = "2019-03-02" a form to  form = 'form-a4251ea9cfceec0e0003ead731f36e8d'
      Po wysłaniu zwraca mi stronę tylko z możliwością wyboru daty. Oznacza to że w HTML nie doszukamy się wyników z podana datą.
      Doszukałem się w internecie też dokumentacji w której podane sa ścieżki do aktualnych wyników, ale nie archiwalnych. SOAP, który tam również podali również nie działa. Jak wysyłam zapytanie przez python a to zwracam mi błąd.
      Ostatni sposób który sprawdziłem to decompilacja aplikacji na androida m.lotto gdzie doszukałem się zapytań SQL do bazy danych.
      Żadna z tych podanych metod nie daje mi satysfakcjonujących wyników. Czy ktoś z Was miał lub ma sprawdzone źródło wyników archiwalnych Lotto?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...