Skocz do zawartości

MrDominikku

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Czas online

    57m 30s

Reputacja

3 Nowy

Ostatnie wizyty

9 wyświetleń profilu
  1. Jeszcze jest dużo bugów, dopiero dzisiaj udało mi się stworzyć w miarę stabilna wersje
  2. Nie jestem freelancerem, pracuje normalnie w firmie zajmującą się tworzeniem usprawnień i automatyzacji procesów Programuje w VBA i Python.
  3. Nie do końca rozumiem. Do czego nawiązujesz?
  4. @hibernatus własnie dlatego wspomniałem o Tobie w poście. Chciałbym wykorzystać Digit Master Pro i lexi jak dodatkowe cechy do modelu lub stworzyć oddzielny program w programie, który będzie prowadził analizę z użyciem Digit Master Pro.
  5. Ja Ci się przyznam, że bardzo dużo "pomysłów" na cechy w moim modelu zapożyczyłem z programu Keniox. M.in 3 grupy liczb, o których już wcześniej pisałem w poście. Inna cechą, która też się bardzo dobrze sprawdza (zmniejsza zakres typowanych liczb o 50%) to Wysypy ( możesz poczytać na ich stronie). I po dodaniu ich też poprawiło mi wynik o kilka procent. Właśnie dlatego uderzam do większej grupy osób, które mają swoje własne systemy lub cechy, które pomogą w tworzeniu tego programu. Opierając się tylko na moich przypuszczeniach i analizach jest bardzo duża szansa na błąd lub błędne koło
  6. @hibernatus powiedz mi jedno, bo program nie kuleje w tworzeniu modelu, bo mam już kilka kombinacji cech, które pozwoliły mi na 2ki i 3ki w losowaniu, ale kuleje przy zestawie liczb typowanych. Tzn. gdy model już jest gotowy i chcemy sprawdzić jego skuteczność na nowych danych podajemy zestaw "świeżych" liczb 6,10,25 liczb. Model świetnie się sprawdza gdy ten model ma max 15 liczb. (margines błędu jest dużo mniejszy) a rozjeżdża się przy +25 i wtedy nie ma sensu typować. Czy Twoim systemem (widziałem kupony) udało się uzbierać wszystkie 6 cyfr z losowania ? Oczywiście rozrzucone pojedynczo po wszystkich próbkach ? Np. wylosowano 1, 7, 10, 40, 41, 43 a na kuponach 1 9 11 40 41 45 1 7 11 40 42 49 2 8 15 22 30 43 2 6 10 22 31 32 W tym przypadku padło wszystkie 6 cyfr i było typowanych 19.
  7. Pokrótce chciałbym zarysować obraz działania programu. W pierwszej kolejności użytkownik będzie importować wyniki archiwalne losowania (manualnie z pliku lub poprzez internet bezpośrednio ze strony) do lokalnej bazy danych. Następnie przejdzie do kreatora cech, w którym będzie dowolnie aranżować szablon swojego modelu uczącego się. Gdyby cechy będą stworzone będzie można zacząć tworzyć model po uprzednim wyborze ilości próbek. Z wygenerowanym modelem, będzie można przejść do panelu z algorytmami. Przez puszczaniem, będzie można go przetestować sprawdzając jaki wyniki on da. Gdy mamy już swój idealny model trzeba na koniec dać mu "nieznane" dane (np. ze zbliżającego się losowania). Wynikiem programu będzie lista zestawów liczbowych, które wg programu będą wylosowane w najbliższym losowaniu.
  8. Witam, Wiem, że dla wielu temat może się wydać naiwny, ale z doświadczenia, które do tej pory zdobyłem, wiem, że algorytmy uczące mogą być bardzo pomocne w typowaniu licz w grach liczbowych. Problem z algorytmami jest taki, że aby z nich móc korzystać to trzeba mieć jako takie pojęcie o programowaniu. W tym przypadku Python, który zebrał rzesze zwolenników, ze względu na biblioteki do analizy danych i przewidywania rezultatów. Sam przeczytałem kilka książek, niezliczone artykuły o nadzorowanym i nienadzorowanym uczeniu or filmy na YT. Kiedy pisałem swój pierwszy model uczący się zauważyłem, że ogrom czasu jaki najwięcej mi poświęcał było nie puszczanie modelu przez algorytmy, a redagowanie kodu, żeby zaaplikować zmiany i dostosować tak model by wyniki była jak najbardziej rzetelne. Tutaj wyjaśnię, dla nie wtajemniczonych, że każdy algorytm nadzorowany dzieli stworzony model na dwie grupy próbek, próbki uczące się i próbki testowe(80:20 lub 70:30). Algorytm (jest ich kilka, każdy da inny wyniki) aplikuje swoje zasady do grupy próbek uczących się i gdy przebrnie przez wszystkie to zaczyna testować swoje typy wybierając próbki z grupy testowej. Jeśli uda mu się "zgadnąć" to da sobie jeden punkt, a jak nie to zero. Na sam koniec algorytm wyrzuca wyniki w formie procentów, które określają jak bardzo trafny był ów algorytm. Założenie jest takie, że dążymy do osiągnięcia wyniku 100%. Z góry zaznaczę, że w grach losowych osiągniecie takiego wyniku graniczy z cudem :P Algorytmy używane w medycynie czy ekonomi dają średni wyniki pomiędzy 95-99%. Tworząc model uczący się używałem wielu algorytmów (od liniowego po wektorów, aż po łączenie algorytmów). Większość dawała wynik pomiędzy 30-60%, ale algorytm losowych drzewek decyzyjnych (RandomForest) dał mi wysoki wyniki 80% trafności. To jest nadal mało, bo np. z 100000 próbek 20000 odpada i może się okazać, że nasza wymarzona "szóstka", będzie w tej grupie źle typowanych. Własnie w tym momencie postanowiłem stworzyć program, który w prosty i szybki sposób pomoże mi zarządzać moim modelem tzn. poprzez tworzenie, dodawanie lub odejmowanie cech (odnośnik do wiki ->> Feature Engineering). Im więcej "silnych" cech tym model da lepszy wyniki. Dlatego też zwracam się do forumowiczów, który mają dużo większe doświadczenie ode mnie (np @hibernatus), jakie cechy powinienem dodać do programu, które sprawią, że algorytm stwierdzi, że to na pewno ta próbka to nasza "szóstka" (marzenie ściętej głowy, ale zawsze byłem marzycielem :P). Jeśli ten temat nie wypali to będę dalej tworzyć program w zaciszu domowym i może kiedyś udostępnię jako open source na GitHubie. Każdy pomysł się przyda, bo może coś przeoczyłem, ale średnia arytmetyczna czy też delta dwóch liczb bo bardzo słabe cechy. Jako silną cechę mogę podać (najsilniejsza w moim modelu) podział liczb w lotka na trzy grupy >>Keniox<< (na dole artykułu). Przydzielenie każdej z liczb typowanych w losowaniu grupy np 1, 4, 7, 19, 33, 46 to 1, 1, 2, 1, 1, 3. Uprzedzę pytanie: czy udostępnię program? Tak, ale w chwili obecnej program jest oparty na skryptach, czyli nie posiada interfejsu użytkownika. Krytyka i feedback mile widziany :) EDIT: Program obsługuje tylko lotka 6 z 49, a w przyszłym etapie developmentu będzie obsługiwać wszystkie loterie w Polsce i na świecie jak również inne formy zakładów bukmacherskich. (piłka nożna, siatkówka, piłka ręczna)
  9. Formularz kontaktowy wysłany
  10. Czołem gracze! Może znajdzie się tutaj mniej lub bardziej wtajemniczony programista, który używa danych Lotto do typowania liczb w grach liczbowych Lotto. Mam taką sytuacje, że od jakiegoś czasu nie działa strona mbnet.pl, z której zazwyczaj pobierałem archiwalne wyniki lotka w formie pliki txt bądź xls. Strona jest nie aktywna, więc postanowiłem wziąć sprawy w swoje ręce i nie być zależnym od innych serwisów. Przeglądałem dokumentację programu Keniox i natrafiłem na sposób w jaki aktualizowane są wyniki w programie. Otóż jest tam wysyłane zapytanie query xml do strony lotto.pl. Zapytanie wygląda następująco [Hidden Content]? + str.format('data_losowania%5Bdate%5D={0}&op=&form_build_id={1}&form_id=lotto_wyszukaj_form', date.format("yyyy-mm-dd"), form) gdzie date to date = "2019-03-02" a form to form = 'form-a4251ea9cfceec0e0003ead731f36e8d' Po wysłaniu zwraca mi stronę tylko z możliwością wyboru daty. Oznacza to że w HTML nie doszukamy się wyników z podana datą. Doszukałem się w internecie też dokumentacji w której podane sa ścieżki do aktualnych wyników, ale nie archiwalnych. SOAP, który tam również podali również nie działa. Jak wysyłam zapytanie przez python a to zwracam mi błąd. Ostatni sposób który sprawdziłem to decompilacja aplikacji na androida m.lotto gdzie doszukałem się zapytań SQL do bazy danych. Żadna z tych podanych metod nie daje mi satysfakcjonujących wyników. Czy ktoś z Was miał lub ma sprawdzone źródło wyników archiwalnych Lotto?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...